Carian Di Dalam Blog Ini

Friday, May 20, 2011

Solekan Tunang: Norfazira, KL, 200511


Solekan Tunang: Simple dan Manis. Asli.

Engagement Norfazira @ Kuala Lumpur
MUA: WH from AzzaLynn Bridal

Fazira memiliki kening yg lebat. Jika salah percaturan, kening yang cantik ini akan memberikan penampilan garang. Wajah yang comel ini tampil gebu dengan sentuhan pemerah pipi warna polos. Tampak mulus dan lembut dengan sentuhan solekan yang manis. Hidung tampak mancung dengan kemasan shading yang sempurna. Sempurna tanpa nampak seperti pembaris.

Maaf atas kualiti gambar yg sedikit pecah. Maklum lah kamera HP je. Namun begitu, apa yang penting, gambar ini tiada sebarang editing untuk mencantikkan gambar seperti yg sering dilakukan di dalam majalah. Tetap cantik! Asli! Cuma editing dari segi meletakkan copyrights sahaja! :)

Dapatkan nasihat pakar kami. Sila hubungi kami (lihat CONTACT US di kanan blog ini) untuk tempahan solekan majlis anda.

* Bagi yang mempunyai masalah kewangan, anda dijemput untuk solekan PERCUMA bagi majlis tunang atau nikah anda. Sila book tarikh sahaja. Semoga dengan bantuan sekecil ini dapat memudahkan urusan majlis anda.
* Syarat solekan PERCUMA 2011: Masa solekan antara 7:00 pagi-1:00 tengahari. Mesti hadir di Puchong. Kena book tarikh sebulan awal kerana dikhuatiri kami outstation.