Carian Di Dalam Blog Ini

Friday, May 20, 2011

Mini Pelamin Tunang: Eleena - Shah Alam - 150511




Mini Pelamin Untuk Majlis Pertunangan
Eleena - S9 Shah Alam - 150511
Tema: Pink + White + Pinch of Red

Ciri2: OpenMdn + Bunga Juntai + Flower Balls + Fairy Balls + Rose Plush Pillows + 2 Flower Stands + 2 pasuan bunga dan satu backdrop (Total of 5) + Rose Petals

Eleena pening memikirkan majlis pertunangannya. Dalam kepala banyak idea hendak diluahkan untuk mini pelamin impian. Setelah mengadakan beberapa sesi perbincangan dengan Lynnda selaku Event Planner, akhirnya Eleena bersetuju dengan rekaan ini.

Potongan ruang tamu yang agak berlainan sebenarnya membuatkan Eleena banyak kali menukar rekaan. Namun akhirnya rekaan yang dipilih ini tepat dan sesuai dengan ruang tamu yg mempunyai potongan dan tiang akibat pengubahsuaian rumah yg telah dilakukan.

Alhamdulillah, Eleena cukup berpuas hati kerana kami berjaya merealisasikan mini pelamin impiannya. Tampil berseri menyinari ruang tamu ini.

*******************************************************************
Untuk tempahan Pakej Pertunangan dan Mini Pelamin, sila dapatkan nasihat dan kepakaran kami. Lihat CONTACT US di kanan blog ini.
*******************************************************************

* Rose Plush Pillows - turut dijual dalam set 2 keping. Terdapat pelbagai warna pilihan. Cantik digunakan sebagai hiasan dan dekorasi pelamin ataupun dekorasi rumah anda. Kami juga telah mengeksport Rose Plush Pillows ini untuk wedding planner/mak andam di Singapura sebab mereka sangat mementingkan kelainan dalam dekorasi pelamin mereka berikutan persaingan kreativiti dan idea yang hebat di kalangan mereka.*