Carian Di Dalam Blog Ini

Tuesday, July 26, 2011

Solekan Majlis Sambut Menantu: Adnan & Mira, Puchong, 160711

Solekan Majlis Bertandang @ Sambut Menantu

Wedding: Adnan & Mira, 16 Julai 2011
MUA: WH from AzzalynnBridal
Dekorasi Dewan : AzzaLynn Bridal

Majlis pasangan ini awal2 dah buat tempahan. Yang paling sibuk adalah ibu Adnan iaitu mak mertua Mira. Lynnda banyak berdiskusi tentang majlis pasangan ini bersama ibu Adnan yang tersangatttttttttttttttttt​tlah baiknya lemah lembut sopan santun. Tak pernah jumpa orang mcm ibu Adnan tu. Naik segan Lynnda dibuatnya. hehhehehehe... jutaan terima kasih tak terhingga kerana melayan saya dan team AzzaLynn Bridal seperti keluarga. Sangat terharu.

Memang sesuai dapat menantu yang comel dan peramah macam Mira ni. Tak banyak songeh tapi banyak cakap ehehhehehehe... jangan mare ye Mira yg peramah. Impian Mira dan ibu mertua Mira ni sama nampaknya. Nak kan Mira tampil lain dari majlis di rumah Mira.

Mira mengenakan set jubah labuh. Oleh itu, kami menyediakan aksesori ala-ala Arabian untuk hiasan di kepala Mira. Lain dari kebiasaan. Tampil anggun. Tanpa perlu tiara atau crown. Adnan pula tampil segak dengan sut hitam ala-ala Gandhi style. Memang cun la!

Jutaan terima kasih kerana melantik kami sebagai Wedding Planner untuk majlis ini. Pengalaman yang sangat menarik! Dan kami sangat bersyukur ibu Adnan amat berpuas hati dengan apa yang kami sampaikan.

Dapatkan nasihat pakar kami. Sila hubungi kami untuk tempahan solekan majlis anda.

* Bagi yang mempunyai masalah kewangan, anda dijemput untuk solekan PERCUMA bagi majlis tunang atau nikah anda. Sila book tarikh sahaja. Semoga dengan bantuan sekecil ini dapat memudahkan urusan majlis anda.
* Syarat solekan PERCUMA 2011: Masa solekan antara 7:00 pagi-12:00 tengahari. Mesti hadir di Puchong. Kena book tarikh sebulan awal kerana dikhuatiri kami outstation.

********************************************************************
Untuk tempahan solekan majlis bertandang @ sambut menantu,
HUBUNGI KAMI dan berbincanglah dengan kami.

********************************************************************