Carian Di Dalam Blog Ini

Monday, July 14, 2014

Solekan Majlis Dinner

Alhamdulillah... tak putus putus menerima ucapan terima kasih daripada beliau. Beliau sangat gembira kerana solekan yang saya hasilkan sangat cantik dan mendapat pujian ramai tetamu yang turut sama hadir di majlis semalam. Sampai tak tahu nak jawab apa lagi dah. Saya panjatkan kesyukuran kerana berpeluang menggembirakan pelanggan saya.

Lihat perbezaan sebelum dan selepas.
Saya bentukkan kening yang bersepah TANPA CUKUR KENING.
Saya juga kongsikan tips untuk TIDAK CUKUR KENING di SINI
Cara untuk solekan sendiri boleh dipelajari di SINI

Oh Ya! Jangan lupa dapatkan EBOOK Teknik Solekan di Hari Raya. Simple. Mudah. Bergambar. Berwarna. 17 Muka Surat. Di SINI
Paling penting FREE tak perlu bayar apa-apa.
 
Dapatkan khidmat nasihat daripada yang Pakar .

Call/sms 012-2399629
WhatsApp only +6010-5157758
ceo@draz.my

Tingkatkan kemahiran solekan anda, pelajari kemahiran Solekan Pengantin mahupun Solekan Peribadi daripada pakar kami yang telah lebih 13 tahun menguasai bidang solekan.
Send application to Learn Make-up: kursus@draz.my with below requirements:
Name + Address + Birthdate + Telephone +  I Want To Learn Makeup for Personal/Wedding